FDS®

Specification

  • Overview

    • Достъп от ена страна
    • Подвижна и висококачествена винтова връзка, без подготовка на части, като като предварително пробиване или
    • щанцоване
    • Без проблеми с допуски, хлабини или отвори за резби
    • Без отпадъци от материали и без стърготини
    • Използване с различни повърхности на листа
    • Голяма устойчивост на разхлабване и и вибрации, няма нужда от допълнителни предпазни елементи
    • Лесно отстраняване и рециклиране
    • Заменим с метрични винтове

Daniel Zarev

Sales Manager

IND-Teaser-CADundmehr2-EJOT.jpg

CAD и други на ejot.com

С еднократна регистрация ще имате достъп до CAD данни в различни формати, както и PDF файлове на техническите чертежи на нашите продукти DELTA PT®, SHEETtracs® и ALtracs® Plus. Освен това CAD & more ви предлага възможността да проектирате вашите индивидуални съединения с помощта на програми за калкулиране или да проверите тяхната осъществимост чрез ПРОГРАМИ ЗА ПРОВЕРКИ ЗА ПРИЛОЖЕНИЕ. Освен това можете да изтеглите най-новите продуктови брошури, технически публикации и стандартите на компанията EJOT.


CAD и други

Метални съединения с висока якост

Особено в автомобилна индустрия, където използваните компоненти трябва да издържат на високи натоварвания, изискванията към технологията за закрепване са големи. Например, композитни елементи все по-често се използват в каросериите, които трябва да бъдат свързани по траен и сигурен начин към различни материали. Тъй като свързващите елементи са достъпни само от една страна, свалянето им също е много важно предвид рециклируемостта. Тези комплексни условия са изпълнени от винта EJOT FDS® (FlowDrill), който закрепва тънки листови метали, изработени от стомана и алуминий, без нужда от пилотен отвор и с отлично качество. Работни стъпки като предварително пробиване или перфориране вече не са необходими. Благодарение на увеличеното зацепване на резбата при формираната тяга се създава съединение с висока якост - без нежелани метални стружки. Винтовото съединение е в състояние да понася силни издърпващи, както и срязващи сили.

Свързване без предварителни отвори

С винта FDS® EJOT разработи алтернатива на обичайната практика на предварително пробиване на компонентите, които трябва да бъдат съединени. Чрез оптимизация на дизайна на съеднияване, свързването на отделните елементи от автомобилната каросерия в пространствена рамка, може да се извърши напълно без предварително пробиване. За това геометрията на FDS® винта под главата му е оптимизирана, за да побере материала, който набъбва в посока, обратна на завиването. Докато в миналото този материал се е събирал в предварително пробития отвор, сега той се вмества в увеличеното пространство под главата на винта.

Етапи на свързване на FDS® винта без предварителни отвори:

1. Загряване

2. Пробиване на материала

3. Оформяне на отвора

4. Оформяне на резба

5. Пълно зацепване на резбата

6. Затягане

Избор на инструмент за закрепване

За прецизно поточно пробиване са необходими по-висока скорост на отвертката и точно крайно натоварване, а за формирането на резба и затягане на винта се изисква голям въртящ момент. Подходящите отвертки са разработени в сътрудничество с EJOT и различни производители. За точна спецификация на подходящите инструменти ръководството на FDS® с удоволствие ще ви помогне. За определяне на критериите за избор можем да извършим и тестове за монтаж в лабораторията EJOT® APPLITEC.

 

Препоръчани производители на отвертки и партньори по азбучен ред:
DEPRAG SCHULZ GMBH u. CO.
ATLAS COPCO
STöGER AUTOMATION GmbH
WEBER Schraubautomaten GmbH

FDS® Проверка на приложението

EJOT FDS® е самопробивен винт за сменяеми, високоякостни ламаринени съединения, образувани без предварително пробиване или перфориране. Онлайн инструментът FDS® Check Check дава възможност на потребителя да определи съответните показатели за завинтване, като посочи параметрите на елементите, които трябва да бъдат съединени. Тези показатели са необходимата сила на натиск, както и препоръка за въртящ момент за затягане на различни повърхности. Програмата дава и други коментари относно осъществимостта на съединенията.

Може да го намерите в секцията "CAD & more" при "калкулатори".
Натиснете тук, за да се регистрирате: "CAD & more"

FDS® WN 21 Форми на главите и задвижвания

WN2141 лещовидна глава с шайба и задвижване Z (or H)
WN2142 лещовидна глава със задвижване Z (or H)
WN2143 скрита глава със задвижване Z (or H)
WN2147 hexagon head with washer
WN2151 лещовидна глава с шайба и TORX®
WN2152 лещовидна глава с TORX®
WN2153 лещовидна глава с TORX®

За подробна информация, моля направете справка с фирмения стандарт на EJOT
Може да го свалите от секцията "CAD & more".
Натиснете тук за регистрация:"CAD & more"

FDS® Монтаж на винтове за поточен монтаж с допълнителна уплътнителна функция

Предварително сглобената релефна алуминиева уплътнителна шайба осигурява уплътнение под главата на тази специална версия на FDS® винта. В сегашните приложения могат да бъдат намерени в електромибилите в областта на закрепването на кутията на батериите, където уплътняващата шайба предотвратява навлизането на вода. Функцията за водоплътност (1 м воден стълб / 24Н) се постига чрез уплътняващата повърхност на алуминиевата шайба. Предварителното пробиване на затягащата част е необходимо за това приложение.

Диаметърът на долната страна на шайбата е с по-малки размери от отвора на затягащата част и следователно е извън зоната на уплътняване. Поради автоматизираното подаване, уплътняващата шайба трябва да бъде с 1 мм по-малък размер от диаметъра на главата. Шайбата за захващане е сглобена напълно автоматизирано, но остава въртяща се.

Гледайте видео тук